Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Camilla - 31 januari 2010 18:51

Idaga har jag varit och hälsat på ella och wilmer.

Det var helt underbart.

Det var jag liam mamma och teres.

Ella var vaken den här gången och vart glad som vanligt.

Hehe hon vill inte släppa mej idag heller.

Känns fruktansvärt jobbigt men skönt ändå för då vet jag att hon känner igen mej.

Wilmer kom krypande till mej påengång =).



Vi fikade lite granna när vi var där också och ella och wilmer fick majs krokiar idag och fick smaka lite socker kaka också.


Sen fräste dom runt i deras gåstolar och hade roligt.

Sen var det dags att åka hem och det är alltid lika jobbigt men som tur är så blir dom inte ledsna.


Sen åkte vi och köpte lite pizza jag mamma liam och teres.

Nu har liam badat nu springer han runt i ellas badrock.

Han är ju knäppaste ungen men underbaraste.



Älskar mina barn över allt annat på denna jord.

Puss på er mina änglar.


Prinsen

 


Prinsessan

 


Ella och Wilmer

 



Ella

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan på er alla är ny här och börjar med en liten pres. av mej...
Heter camilla och bor i Borlänge med mina tre barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards