Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Prinsen......

Av Camilla - 23 januari 2010 18:28

 

Hejsan alla!!

Idaga har vi varit hemma hos min syster och hälsat på.

Karin och maria har nyss fyllt år så dom la ihop kalaset.

Blev bjudna på smörgåstårta och goda och smaskiga hallon grottor och bullar.


Och sedan gick vi ut på gården för Karin och Kent hade kört fram skotrarna så alla barn fick åka en massa...  


Jag åkte själv lite först efter Karin och sen körde jag själv.


Och mina lilla prins liam satte sej på skotern med "pappa" Roger och han vågade åka iväg med Roger ett par vändor på åkern.


Jag är så stolt över min stora kille.

Världens duktigaste kille.


  

 



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 februari 2010 18:34

          Tungmannen och snörbruden         Pappa Svenne och och prinsen wilmer.     Hehe stor prinsen som leker modell. Vackraste gubben       Jodu nu har han flyttat in i resväskan =))       Har kläd...

Av Camilla - 20 februari 2010 18:33

Jaha nu var det ett tag sen skrev här. Har inte haft orken att uppdatera nåt.... Det går upp och ner för mej men förhoppningsvis blir det bättre snart.   Igår var jag till tandläkaren med liam och han var jätte duktig. Han till och med satt...

Av Camilla - 9 februari 2010 18:04

Hej alla!! Nu vill jag att det ska vara helg igen.... Är så trött på vardagar och snöööö. Ser hellre att en vinter är en lagom kall vit molnfri solig dag.. Det är en helt underbar vinter dag. Men men vissa dagar får man väl räkna att det...

Av Camilla - 31 januari 2010 18:51

Idaga har jag varit och hälsat på ella och wilmer. Det var helt underbart. Det var jag liam mamma och teres. Ella var vaken den här gången och vart glad som vanligt. Hehe hon vill inte släppa mej idag heller. Känns fruktansvärt jobbigt men ...

Av Camilla - 28 januari 2010 20:18

Jaha en till kväll man blir osams med sonen för att han inte vill sova. Men men vad kan man begära av en energisk 5 åring!!??   Ont i magen igen som vanligt hoppas man kan få hjälp för det snart. Tror det kan vara magkatarr eller nått liknan...

Presentation


Hejsan på er alla är ny här och börjar med en liten pres. av mej...
Heter camilla och bor i Borlänge med mina tre barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards