Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

jaha helg snart elle!!??=)

Av Camilla - 9 februari 2010 18:04

Hej alla!!


Nu vill jag att det ska vara helg igen....

Är så trött på vardagar och snöööö.

Ser hellre att en vinter är en lagom kall vit molnfri solig dag..

Det är en helt underbar vinter dag.

Men men vissa dagar får man väl räkna att det blir snöigt.



Har varit och hälsat på barnen idag och alltid lika kul.

Dom skiner upp som solen varje gång.


Prinsen har ännu inte börjat gå än men han är högt och lågt ändå..

Heheh han springer runt borden än och rejsar runt i sin gåstol.

Ser så himla kul ut.


 


Ella tror jag skiter i det här med att krypa för hon tycker inte om att ens ligga på magen.



Så hon fräser runt i sin gåstol så dom rejsar väl ikapp =)).

Hon tycker det är väldigt roligt med klossar att tippa omkull dom när man ställt dom upp.



Tokgubben och Tokfian=)) men min tokisar.

Saknar mina änglar som skjutton och hoppas snart få ta hem dom igen.

Men jag är glad att dom inte blir ledsna när man ska åka.

Dom vinkar nu båda två när man ska åka så det känns skönt.


Pluttgubben liam hade man ju krig med igår..

Skulle bada han och han vart helt tokig när han fick en droppe i pannan som han trodde skulle åka ner i hans ögon...

Hoppas inte grannarna funderade där.

För han gapade på som tusan =))

Men han har blivit så duktig vad gällande badet nu.

Nu behöver man inte tvinga in han i badkaret utan nu kommer han själv och säger till att han vill bada.

Han är så duktig min lilla prins.

Han blir jätte arg på mej när jag ska göra frukost åt han för han "kan" själv.

Och det kan han.

Han är så mysig på kvällarna då brukar han krypa upp i mitt knä och mysa lite framför tvn innan han ska sova.



För min egen dela så har jag nu äntligen börjat få den hjälpen jag nu behöver så allt börjar kännas så mycket enklare och lättare för mej nu.

Till och med mamma sa idag att det är stor skillnad på mej nu än vad det var förut.

Jag vågar ta för mej på ett annat vis och kan tala lite mer för mej själv nu.

Känns helt underbart att det äntligen börjar hända nått.





//camilla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 februari 2010 18:34

          Tungmannen och snörbruden         Pappa Svenne och och prinsen wilmer.     Hehe stor prinsen som leker modell. Vackraste gubben       Jodu nu har han flyttat in i resväskan =))       Har kläd...

Av Camilla - 20 februari 2010 18:33

Jaha nu var det ett tag sen skrev här. Har inte haft orken att uppdatera nåt.... Det går upp och ner för mej men förhoppningsvis blir det bättre snart.   Igår var jag till tandläkaren med liam och han var jätte duktig. Han till och med satt...

Av Camilla - 31 januari 2010 18:51

Idaga har jag varit och hälsat på ella och wilmer. Det var helt underbart. Det var jag liam mamma och teres. Ella var vaken den här gången och vart glad som vanligt. Hehe hon vill inte släppa mej idag heller. Känns fruktansvärt jobbigt men ...

Av Camilla - 28 januari 2010 20:18

Jaha en till kväll man blir osams med sonen för att han inte vill sova. Men men vad kan man begära av en energisk 5 åring!!??   Ont i magen igen som vanligt hoppas man kan få hjälp för det snart. Tror det kan vara magkatarr eller nått liknan...

Av Camilla - 27 januari 2010 18:47

Igår var vi till ludvika och träffade barnen igen och det är så skönt att få träffa dom fastän det inte är så jätte ofta. Ella låg och sov när vi kom men wilmer var vaken och han vart jätte glad när vi kom. Han kröp direkt till mej när han såg at...

Presentation


Hejsan på er alla är ny här och börjar med en liten pres. av mej...
Heter camilla och bor i Borlänge med mina tre barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards